[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Per 1 januari is The VR Room is opzoek naar een nieuwe Technical Support!

Je bent verantwoordelijk voor het operationeel houden van alle hardware binnen The VR Room, voor het implementeren van nieuwe technieken en voor het onderhouden van de software. Je communiceert dit vervolgens door aan het gehele team en bent het aanspreekpunt voor alle technische vragen binnen The VR Room.

Jouw taken worden opgesplitst in twee delen: hardware en VR content.

Hardware

  • Alle hardware werkende houden
  • VR Rooms checken op mankementen
  • Installatie van technisch materiaal (ophangen, aansluiten etc.)
  • De logistieke administratie bijhouden voor al het VR-materiaal

Content

  • Het bijhouden van content en software updates op de VR PC’s
  • Nieuwe VR content beoordelen voor gebruik bij VR-activiteiten
  • Logistiek bijhouden van de content bibliotheek
  • Contact houden met game ontwikkelaars over updates en feedback op de VR-content

Kortom, jij bent / hebt

  • HBO-/WO- werk- en denkniveau
  • Minimaal 6 maanden beschikbaar
  • Gemiddeld 24 uur per week beschikbaar (flexibel in te delen)
  • Affiniteit met VR
  • Snel willen leren over de technische aspecten van de VR-branche
  • Algemene kennis van technische onderwerpen
  • Kennis van werking van VR-systemen met oog op troubleshooting
  • Je bent oplossingsgericht en hebt logistiek inzicht
  • Je bent bekwaam met hard- en software
  • Je bent een echte teamplayer

Wat bieden wij

  • Gemiddeld 24 uur per week
  • Een flexibele functie, je kiest zelf wanneer je werkt zolang je taken maar worden voldaan.
  • Spannende en onontdekte markt
  • Het leukste team van Utrecht
  • Periodiek een Game Night met heel het team
  • Werken met de tofste VR technologie

Interesse? Stuur dan je CV met een leuke motivatie naar [email protected]
Wie weet zien we je binnenkort in The VR Room!

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Top
Bekijk hoe wij omgaan met persoonsgegevens in onze Privacyverklaring.